STRAVA: DARRERS ENTRENAMENTS I CURSES

STRAVA: RESUM DEL CLUB

3 de febr. 2010

31-GEN-2010: DE VILASSAR A CAN BRUGUERA I LLAVANERES

Avui hen tornat a fer una nova ruta cap a Llavaneres, passant per Can Bruguera, "el Tibidabo de Mataró".

Hem anat cap a Mataró pel Camí del Mig i la Riera d'Argentona, acompanyats pel Parra i la Maria, que han seguit cap a Argentona. Nosaltres hem pujat pel barri de Cerdanyola per anar a buscar les pistes d'Atletisme, més amunt de l'Hospital de Mataró (km7), de on surt una pista de terra que porta a Can Bruguera, després 5 km de pujada i 415 m. de desnivell. Hem trobat una font uns 200m abans de Can Bruguera a la esquerra (km12).
Després de Can Bruguera hem reseguit uns 2 kms el camí de la carena que dú fins al Corredor, i en el km14 hem agafat un trencall a la dreta que porta directe a Llavaneres, amb forta baixada.
Després, per les 5 Cènies, hem tornat a Mataró, i per la platja fins l'Ajuntament de Vilassar.

En total, 30.3 km, i unes 2h50 min de dura tirada. La Marató s'hi acosta, i "la tropa" està en plena forma (Jordi Bruy, Antonio, Albert, Xavier Pavón, Miquel Angel i Marçal)

Aquí hi trobareu l'interessant perfil altitudinal, la pujada tenia aprox. un 10% de pendent mitja, asequible per còrrer, i una mica més dura per les bicicletes que anaven més a poc a poc que nosaltres.

I la setmana que ve Granollers ens espera!!!